Det bästa med helgen


Mysbrallor påväg. Blev ett par "Dimsy Pants från GWYNEDDS" som jag klickade hem från tintinstyle´s midseason sale. Ett par timmar efter att beställningen var lagd så fick jag en orderbekräftelse där jag fick veta att dom var påväg. ÄÄÄÄÄLSKAR att slippa vänta ihjäl mig. Bild: tintinstyle.se

God Lördagmorgon alla!!

Sitter vid köksbordet och surfar runt, dricker lite te och bara njuter av att det är helg och att vi snart ska duka fram en riktig brakfrukost. Våra långa frukostar med extra allt är faktiskt bland det absolut bästa med helgerna tycker jag. Älskar att tända ljus, göra upp en eld och duka fram en massa gott och äta tillsammans länge allihopa.

Igårkväll blev tapetseringen i Emils rum klar. Måste säga att min kära sambo gjorde det fantastiskt bra för det blev inte en minsta lilla bubbla eller annan liten obetydlig miss. Och sen att tapeten faktiskt var ännu finare på plats än förväntat gör ju ingenting. Idag ska jag ut på lampjakt, gick inte att beställa hem lampan från ikea i rätt storlek och färg så det får bli nåt annat helt enkelt. Funderar på en såndär textilsladd med en enkel glödlampa.

Ska även luncha med bästa Ida idag så jag får nog sätta fart med frullen nu så vi hinner med en sådan innan klockan hunnit bli lunchtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0