Fredagsmiddag!

Myser med ett vinglas och surfar runt efter efterrättsrecept. Mina föräldrar och lillebror kommer hit på tacos ikväll och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för efterrätt, lutar åt att det blir en mudcake, en chokladkaka blir ju aldrig fel liksom, men jag har inte riktigt bestämt mig än.
Tacos måste ju för övrigt vara den mest vanliga maträtten bland barnfamiljer en fredagkväll ?

Har haft en mysig dag hemma med dom två minsta medans Wilma varit på skolan idag. Vi har eldat som bara den och bara skrotat runt i pyjamas halva dagen. En perfekt Fredag i mitt tycke!  Nu ska jag sätta igång att duka och skära grönsaker. Hoppas ni får en trevlig Fredagkväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fina ljusstakar!!

2011-10-18 @ 15:59:23
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack :-)

2011-10-30 @ 08:24:59
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0