Hej Fredag!


Favoritljuset alla kategorier. Jag älskar mitt snordyra ljus, behöver inte ens tända det för att det ska dofta ordentligt, räcker med att ta ut det ur asken. Just nu står det inne på toaletten och luktar så gott, så gott.

Igår blev det lite tidigare hemgång från jobbet eftersom Wilma plötsligt blivit hängig och fått feber. Sent på kvällen vaknade Julia och var ledsen, hade ont i halsen och hostade. Efter en stund i famnen somnade hon om rätt snabbt men senare på natten så vaknade hon igen och var riktigt febervarm. Typiskt. Idag är Wilma betydligt piggare men Julia är ganska hängig och har fått alvedon för en liten stund sedan.


Blir alltså en "hemma-mys-dag" idag. Emil ska iväg med farmor på nåt tag, dom ska på café och hänga runt lite. Kul för honom att inte behöva vara hemma hela dagen med sjuklingarna. Själv ska jag väl försöka få nåt vettigt gjort när jag ändå ska hålla mig hemma. Blir nog en sväng ut på byn senare när Johan slutar iallafall. Ska bland annat shoppa födelsedagspresent till min mamma som fyller år nästa vecka.

Håller tummarna för att kidsen piggar på sig ordentligt idag, börjar nämligen vara dags att åka och titta ut golv till utbyggnaden och jag hade planer på att göra det imorgon. Men vi får väl se hur det blir med det.

Ha en trevlig Fredag nu allihopa!


Kommentarer
Postat av: Kerstin enberg

Hej Jenny!

Jag har läst din blogg ett tag och måste säga att jag gillar den. Helt i min stil, som även jag gillar inredning o design. Lycka till med utbyggnaden och ha en trevlig helg!

kram fr Faster Ken

2011-10-28 @ 18:52:07
Postat av: Jenny

Hej Faster! Kul att du gillar bloggen. Har fått höra någon gång att det måste vara från mina fastrar jag ärvt intresset för inredning faktiskt :-) Hoppas ni haft en härlig helg. Kramar från Vasshällan.

2011-10-30 @ 08:22:34
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0