Köpebullar



Insåg igår eftermiddag att det var kanelbullens dag. Hade inga bullar i frysen och hade verkligen ingen lust att baka några så det blev en snabbsväng in på ICA för en påse köpebullar. Tyvärr var deras egenbakade slut så det fick bli andra bullar. Sista gången kan jag säga. Jag tror inte jag skulle lyckas göra torrare bullar omän jag verkligen gjorde mitt bästa för att försöka. Men är inte kanelbullar överlag ofta väldigt torra när man köper på café och affär?


Jag hinner verkligen inte med. Imorgon är det alltså Torsdag IGEN och veckans sista arbetsdag för min del. Kanske lite tjatig men veckorna går verkligen ruuuskigt fort tycker jag. Denna vecka har inneburit jobb, matteplugg, tandläkarbesök (hade ett litet hål som jag måste tillbaka och laga *buhuu*), inköp av nya skridskor till dom två äldsta barnen, stackars lilla Julia får bara ärva av sina storasyskon. Och idag smet jag och Johan iväg en stund från jobbet för att se lilleman springa "timmerjoggen", var dock en liten kille som surnade ihop när han inte kom ut först i spåret så det var ingen glad löpare som jag fick leda i mål en stund senare. Jätteledsen och SÅ besviken var han. Det är inte lätt att vara liten alltid. Verkade dock som att piggelin-glassen efteråt gjorde honom lite gladare iallafall. :-)

Nu ska jag titta till de sovande små och sedan hoppa i säng själv.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0