Pumpkins


Är hemma på lunchen och kastar i mig lite mat, gårdagens pasta med ärtpesto, sååå god. Tog en sväng förbi ICA på hemvägen och köpte på mig ett par stycken pumpor, fick bli två små den här gången. Mina pumpor börjar alltid mögla och sjunker ihop så rackarns fort tycker jag. Någon som vet ifall att det finns något sätt att få dom att hålla längre? Tänkte jag skulle karva ur den lite större pumpan ikväll.

Idag är det iallafall riktigt ruggväder, kallt och duggregn. Tack och lov har jag vinterdäck på bilen och tack och lov behöver jag inte vara utomhus och jobba. Tänkte ta nåt kort på utbyggnaden nån dag så får ni se hur långt snickarna har kommit. Det är en hel del kvar men det mest tidskrävande (taket och inbrytningen) är så när som klart och resten ska visst gå ganska snabbt så jag hoppas, hoppas verkligen att dom hinner klart till 1a advent. :-)
Nu ska jag hasta ner i tvättstugan och slå igång en tvättmaskin innan jag drar till jobbet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0