Bestlite

My GOD vad jag verkligen skulle vilja ha två exemplar av denna lampa ovanför mitt köksbord. Tror jag måste börja spara för jag hittar verkligen ingenting billigare som skulle bli lika fint. Eller så gör jag som galningarna i "Lyxfällan" och drar på mig ett par sms-lån och shoppar loss som om det inte fanns någon morgondag. Nej skulle inte tro det va. Det programmet gör mig förövrigt mest bara arg, jag förstår verkligen inte hur dessa människor är funtade i huvvet!?

Hej Lördag!

Dagen har spenderats på folkhögskolan där det anordnats "Barnens Dag" med både teater, sagoläsning, dans, loppis, klädförsäljning och mycket, mycket mer. Mycket bra anordnat och jättekul när det händer saker som dessa i vår lilla by tycker jag. Barnen har såklart haft jättekul och kom hem med egengjorda knappar, påsar från fiskdammen och magarna fulla med glass, kolasås och maränger.

Känner mig inte alls på topp idag, har varit småhängig med ont i huvudet i flera dagar faktiskt så ikväll blir det bara en lugn och skön Lördagkväll med mys i soffan och nåt gott att äta. Tror faktiskt jag ska ta mig ett bad lite senare för det var evigheter sedan. Enda nackdelen med det är ju att jag alltid blir så trött och det känns väl egentligen som det sista jag behöver.

Just nu är Johan ute med barnen så jag ska sätta igång med middagen innan jag har tre små hjälpredor som står på rad och vill hjälpa till. Det är absolut jättekul när dom vill hjälpa till för alltid lär dom sig något och jag inbillar mig också att deras mat upplevs som godare när dom själva varit med och lagat. Men ibland är det väldigt skönt att få göra detta helt själv helt enkelt. Trevlig Lördagkväll på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: /B

Hej, jag vill jättegärna komma i kontakt med dig! Hittar inga kontaktuppgifter men kan du mejla mig? /B

2011-10-08 @ 20:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0