Italienskt bjudbröd



Känner mig som en ny människa efter att ha varit en sväng till frissan och fått klippa bort en massa tråkigt och nött hår. Köpte mig en inpackning som tydligen ska vara bra så nu ska det bli bättring med att ta hand om mitt hår har jag bestämt, riktigt långt och fint har jag tänkt att det ska bli en vacker dag. Blev rätt mycket som fick tas bort så jag känner mig nästan korthårig nu, men hellre kort hår i bra skick än långt och slitet.

Lagade detta Italienska bjudbröd till middag ikväll och det var riktigt gott faktiskt. Barnen gillade det också, allt utom oliverna iallafall. Julia sa "Det var gott mamma" för att sekunden senare se ut som att hon svalt en spindel och började spotta och fräsa omkring sig. Oliver går inte hem hos dom små i vårt hus.

Nu ska jag dricka den obligatoriska tekoppen och läsa lite bloggar, blir en tidig kväll ikväll känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0