Sköna Onsdag



Hallå Friends!

Myser med ljus i massor och Per Morberg på tvn. Jobb, dagis och skola dagen lång och sedan har vi bara varit hemma. Skulle ha kommit förbi en tjej ikväll som var intresserad av att köpa en vinteroverall som jag haft ute på blocket, hon dök dock aldrig upp och hörde heller inte av sig så nu kan hon känna sig riktigt rökt på den overallen om hon hör av sig igen. Det irriterar mig ordentligt när man inte kan bemöda sig att höra av sig om man fått förhinder eller helt enkelt har ångrat sig. Men strunt samma. För övrigt så kan jag bara tipsa om att har du en beggad GNEIS-overall så är det hett eftertraktat på blocket. Har fått 25-30 mail från folk som önskar att få den skickad med posten, tror aldrig jag haft något ute på blocket som fått sådan respons.

Måste för övrigt ta tag i inköpen av vinterkläder till våra kids. Vet inte riktigt vad vi ska satsa på i år bara. Tipsa gärna. Funderar lite på att testa polarns vinterkläder, har aldrig haft några vinterkläder därifrån nämligen, men har alltid varit väldig nöjd med deras skaljackor och byxor.

Tänk att det snart är helg igen. En arbetsdag kvar och sedan tre lediga dagar igen. Har bokat klipptid till på Fredag och jag kan knappt beskriva hur bra det känns att få bli av med mina trötta och slitna toppar. Måste bli bättre på att ta hand om mitt hår, minns inte sist jag gjorde en inpackning tillexempel. Ska se till att shoppa en riktigt bra sådan på Fredag. Ha en fortsatt bra lill-lördag nu hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0