Underbara Fredagmorgon



Två av mina stora laster, inredningstidningar och te. Men hey, det kunde lika gärna ha varit cigaretter och spel så jag njuter till fullo av mina laster och har inte minsta lilla dåliga samvete.

Så härligt att stiga upp på morgonen och bara ta det lilla lugna när man vet att man inte har bråttom någonstans.  Har hunnit vara vaken sedan tidig morgon och hunnit med både frulle och lång mysstund i soffan så nu börjar jag vara redo att ta tag i dagen snart. Lite helgstäd, baka nåt smarrigt till ikväll och iväg till affären för att fylla på kylen med godsaker inför helgen är några av sakerna som ska hinnas med innan vi ska hämta Wilma på skolan.

Dags att fånga dagen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0