Happy Friday

'

Iskalla smoothies känns som en bra start på en fredagmorgonen.





Ser ni att det händer saker i mina krukor och koppar i fönstret :-) Kanske inte skulle ha satt två tomatfrön i varje kruka? Skit samma, vi får väl se om det blir nåt av detta. Någon som vet när man ska börja plantera om dessa ? I krukan närmast har jag iallafall satt tomaterna och dom tre längre bort är basilika + en till kruka med tomater som inte kom med på bild.


Ja idag är det verkligen en Happy Friday faktiskt. Igår bokade vi nämligen in en weekend till Prag lite längre fram i vår. Vi var dit för två år sedan ungefär och jag ÄLSKADE verkligen staden och har sedan dess tänkt att vi måste dit igen. Har bokat in oss på ett femstjärnigt hotell mitt i hjärtat av Prag, det blir jag och Johan som åker dit tillsammans med Johans bror och hans flickvän. Wiiiiie så kul det ska bli!!! :-)

Men idag är det fredag så nu koncentrerar vi oss på nuet. Idag ska vi äta plättar till lunch och efter det så drar vi ut i solen. Men först av allt ska här bäddas sängar och fixas lite varm choklad att fylla termosen med.

Hoppas ni får en härlig Fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0