Nytt i sovrummet


Nya överkastet är på plats. Lite nya kuddar bara så kommer det bli riktigt great det här.

Så var första jobbardagen för veckan slut och jag har precis kommit hem efter att ha samlat ihop alla barnen på deras olika dagis och skola. Har också LUSKAMMAT Julia nyss eftersom det uppdagats att det går löss på hennes dagis. Huuu, jag ryser bara vid tanken på att det ska krypa smådjur i håret. Hittade dock inga löss så jag håller tummarna för att hon (och vi såklart) klarar sig från det.

Nu: Middagsfix!

Kommentarer
Postat av: pillan

Väldigt fiint och så snyggt med gardinerna hela vägen från taket!



Ps ang kakan så tog jag likör43 istället för konjak, så ännu ett användningsområde;)



P

2012-04-16 @ 19:18:19
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0