Annandag Jul

 
Vår julklapp, en röd och fin KitchenAid från mor och far pryder sin plats i köket. En riktig pärla och jag blir så glad varje gång jag ser den. Har inte hunnit med att baka så mycket ännu men skivat potatis till en gratäng har den gjort och även vispat grädde. Måste handla lite jäst och grejer imorgon så den får jobba lite.
 
Julen börjar vara över och idag har jag fyllt den första kartongen med julprylar. Granen ryker nog imorgon men stjärnorna och ljusstakarna får nog stanna någon dag till. Nu siktar vi mot ljusare tider och ett nytt år istället.
Vi har iallafall haft en riktigt bra jul, både vuxna och barn. God mat har vi också ätit och alla klappar har varit väldigt uppskattade.
 
Nu ska här tändas en brasa och en drös ljus och sedan ska här internetshoppas!!! :-)

Kommentarer
Postat av: pillan

Så fin, lycka!!

Ett gott slut på året önskar jag dej :)

Kram P

2012-12-29 @ 07:38:35
URL: http://hemmahospillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0