Svag för rosa

 
Detta fina överkast från H&M är nog veckans klipp. Har ju redan det turkosa men har länge varit sugen på detta ljusa och nu när det var nedsatt med hela 50 % så kunde jag helt enkelt inte låta bli. 
 
 
Go´kväll bloggfriends!
 
Här har barnen somnat för en liten stund sedan och jag är ovanligt pigg för att vara denna tid på kvällen. Det här jullovet har verkligen varit toppen, vi har fått sovmorgon i flera dagar och det är evigheter sedan som jag kände mig så utvilad. U N D E R B A R T. 
 
Idag har temperaturen legat runt 0 grader så barnen har varit ute länge och lekt, lite skillnad mot för någon dag sedan då vi hade runt -30. Emil har testat sin nya sparkcykel som tomten kom med, eller det kanske kallas för något annat när det är medar under istället för hjul ? Hur som helst en väldigt poppis pryl. Själv har jag förberett både förrätt och efterrätt inför morgondagen. En smögencheesecake till förrätt och en geishachokladmousse till efterrätt. Har fortfarande inte bestämt mig för vad det blir för potatis till varmrätten, lutar åt en gratäng men det hade varit kul att prova något nytt så om någon har något förslag så mottages det tacksamt. :-)
 
Nu mot sängen med Denise Rudbergs senaste bok "Två gånger är en vana". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0