Alla hjärtans dag!



Bourgielampan från Kartell har fått byta plats från tvrummet till hallen. Gud vad jag älskar denna lampa.


Idag blev det jobb och dagis som vanligt igen, skööönt att det inte blev något mer av den där febern i Lördags. Men jag ska väl kanske inte säga för mycket för då vaknar säkert någon av oss och är febriga imorgon. Går tydligen magsjuka också och DET vill vi verkligen inte ha.

Idag steg jag upp tiiidigt, tidigt och började grädda våfflor. Hade förberett en våffelsmet och vispat grädde igårkväll så det var bara att sätta igång och grädda när jag steg upp på morgonen. Tänkte att barnen skulle bli överlyckliga över att få detta till frukost men det var nog i tidigaste laget för våfflor för det gick knappt åt några alls. :-)

Nu ska jag koka mig en tekopp och slå mig ner i soffan framför en film. En "Arne Dahl" blir det ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0