Bloppis

Tjejskridskor storlek 34. Åkt på 3-4 gånger och är i superfint skick. 160 kr.
Supersöt klänning från Polar O. Pyret i strl 86. Klänningen är i 95 % Bomull och 5 % Elastan. Jättefint skick, skulle nästan vilja påstå nyskick. 100 kr.
Ännu en klänning från Polarn O. Pyret. Denna i strl 98. 95 % Bomull och 5 % Elastan även denna.
Klänningen är mörkare i färgen än på bilden, svårt att få till exakt rätt nyans när man fotar. I toppskick.
100 kr.
Marinblå Kuomaskor i strl 24. 150 kr. Mycket fint skick.
Svarta Kuomaskor i strl 23. Samma där, hela, rena och i fint skick. 150 kr.

Hej Fredag!

-34 grader här på udden så jag roar mig med att ha en liten bloppis. Tycker det är synd att en massa fina kläder och prylar bara ska ligga i skåpar och samla damm så jag kör en liten test här och ser om jag blir av med något av allt som barnen hunnit växa ur. Alla kläder är hela och rena och i bra skick. Jag skickar gärna med posten men då står du som köpare för frakten. Vid intresse så mailar du mig på: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0