Helg!


En liten sneakpeak från Wilmas rum.

Hello Friday!

Har precis ätit en riktigt kulinarisk fredagsmiddag bestående av fil och flingor. Jag som tänkte fixa till nåt riktigt smarrigt ikväll men jag tappade visst både ork och lust till det. Dagen har ägnats åt lite städning, en fredagsfika på ekbergs när vi hämtat Wilma från skolan och sedan en snabbsväng till piteå för lite shopping. Hittade dock inget som jag egentligen var ute efter men kom såklart inte tomhänt hem för det! :-)

Imorgon hoppas jag på friska barn och riktigt goväder så kanske vi kan dra en sväng till backen. Pulkaåkning, slalom och korvgrillning i solsken skulle inte sitta helt fel. Nu blir det en tekopp i soffan till nya "Stockholm östra".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0