Oväntat frukostbesök


Två fina rådjur kom och hälsade på hemma hos oss på förmiddagen igår. Sååå himla söta där dom står och äter från rosenbusken.  Den ena fick syn på oss i fönstret ganska snabbt så han sprang iväg in i skogen men den andra tittade länge på oss och fortsatte sedan helt orädd att äta.

Det blir blivit något mildare ute nu, temperaturen nu ikväll ligger "endast" på 29 minusgrader. Under dagen har det bara varit runt -23 så det går väl åt rätt håll iallafall. :-)
Nu ska jag påbörja nattningsproceduren för mina tre småtroll, den kan ta sin lilla tid ibland. Sen väntar soffan och "familjen annorlunda" på tvn innan jag hoppar i säng.

Kommentarer
Postat av: plumeria

Oj, hjälp va kallt ni har det! Jag lovar att sluta klaga över våra -10! :D



Vilka fina bilder :)

2012-02-07 @ 11:48:55
URL: http://plumerias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0