Friday Baby!



Johan har varit i stan på jobb idag så jag bad honom åka förbi delikatessbutiken och handla nåt gott till ikväll, och hem kom han med allt från chokladpraliner till rökt renstek, olika skinkor och goda ostar. Väldigt mycket LCHF om det inte varit för det goda surdegsbrödet som vi åt till (pralinerna har jag inte ens smakat än). Ljuvligt med Fredag. Barnen sover nu och Johan hänger väv för glatta livet. Jag hade givetvis hjälpt till men han hävdar att det går lika bra att göra det själv och då är jag väl inte den som tjatar heller ;-) Däremot ska jag koka mig en tekopp alldeles strax och ta vara på det sista av denna Fredag den 13e Januari, som hittills varit en riktigt bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0