Skifix och nytt till badrumsskåpet


Mitt Body Butter från Body Shop är slut så idag fick detta från Björk & Berries följa med hem. Det doftar ljuvligt av smultron och jag hoppas bara det är lika bra som mitt gamla, mycket fukt ska det va!


Cute as a button från Essie.

Här är vi precis hemkomna från metropolen Boden där vi bland annat varit på skifix och bytt storlek på slalomskidor och pjäxor till barnen. Dom gamla grejerna var såklart lite för trånga i år så nu har vi bytt upp oss så dom är redo för backarna när vädret tillåter.  Här är det för övrigt -18 just nu och en mjölkvit dimma som omger udden. Sprakar en eld i den öppna spisen och jag har precis fyllt ett gäng semlor som ska ätas upp lite senare när mormor och morfar kommer och hälsar på. Nu middagsfix!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, smultron-produkterna från Björk and Berries luktar så fantastiskt gott. Precis som godis! Förresten så har inreda.com fina fjärilsposters. Om du nu inte skulle råka vara prenumerant på Lantliv så du har upptäckt det själv! Kram från väst.

2012-01-29 @ 14:44:17
Postat av: Jenny

Ja precis som godis. Fick en liten flashback och fick för mig att min smultronburk påminner i doften om ett sång där goluktande suddgummi som man hade när man var liten. Har kollat på inreda, dom är jättefina fjärilstavlorna. Hoppas allt är bra down west och att nya jobbet är toppen! Kramis

2012-01-29 @ 20:56:01
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0