Yesterday


Gårkvällens sena middag som intogs när barnen somnat.

God Morgon Lördag!

Steg upp med barnen vid sextiden denna morgon och slog på en film och fick tack vare smurfarna lägga mig och slumra drygt en timme till. Ljuvligt! Nu har jag stökat undan i köket från gårkvällen, frukosten är i magen och den omtalade tekoppen står bredvid mig. Vi hade en riktigt mysig kväll igår med Johans bror och hans flickvän. Kom oss faktiskt ändå i säng i bra tid så jag känner mig riktigt pigg idag.

Idag åker nog tapeterna upp i flickornas rum, som jag längtat efter att få upp dessa tapeter på väggarna, det kommer bli så himla himla fint tror jag. Resten av väggarna har blivit målade i äggskalsvitt. I övrigt blir det väldigt mycket vitt. Golvet i hela utbyggnaden går i vitt (det är dock inte lagt än), vita väggar och vitt tak (såklart). Har funderat på tapet i vårt sovrum men inte kunnat bestämma mig för någon så tills viidare blir det vita väggar.

Än är det mycket kvar att göra där ute men vi är på god väg iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0