Världens bäst Wilma


I Söndags var tidningen och tog bilder och skrev en artikel om simskolan som Wilma går på. Här lyckades han fånga en bild på världens bästa sexåring i ett hopp ner i bassängen.


Hej Onsdag

Ikväll har jag och barnen varit och grattat ett födelsedagsbarn i efterskott (eller ett barn var det förvisso inte, det var en vuxen) medans Johan kämpat på med att tapetsera Wilmas rum. Jag älskar verkligen tapeterna som jag valt till tjejernas rum, man blir så GLAD av alla dessa härliga färger. Längtar, längtar, längtar efter att få flytta in alla deras saker, skruva upp den rosa lilla postlådan i Julias rum, sätta upp den fina abc planschen och fylla Wilmas nya byrå med kläder i prydliga högar och med en söt doftkudde eller två. Det är faktiskt lite som en dröm att få fixa till och inreda hela tre stycken rum alldeles från scratch, fyra till och med om vi ska räkna med hallen/korridoren.

Nu ska jag samla ihop alla nödvändigheter inför natten, otrivin, vatten och mobilen. Otrivin är oslagbart bra när man är täpp i näsan, ett vattenglas måste alltid stå vid min sida när jag ska sova och mobilen för att kunna spela wordfeud tills ögonen går i kors. Sov sött vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0