Hello

 

 
Ett par pics från vår trädgård som den ser ut just nu. Själva helheten av gården besparar jag er för den ser inte alls så kul ut just nu. Förhoppningsvis så hinner vi så in ny gräsmatta här under sommaren men det är mycket som står på "att göra-listan" och med en sambo som för tillfället nästan är sängliggandes med ond rygg så händer det inte så mycket med varken altanbygge eller trädgårdsfix.
 

Har fått mycket jobb gjort idag iallafall. Wilma och Emil sov över hos mormor och morfar natten till idag så vi passade på att köra några timmar på kontoret idag då vi bara hade Julia hemma, hon tror sig så bra med att följa med och bara sitta och rita eller spela lite på telefonerna, och nu ikväll har jag också varit där och betat undan lite, känns skönt att veta att det inte ligger en enorm hög med papper som väntar på mig när det är dags att återgå från semestern. 

 
Nu ska jag surfa runt lite bland favvobloggarna innan jag kastar in handduken för dagen.
 
 

Kommentarer
Postat av: pillan

Åh om jag vann mucho pengar skulle jag ringa Bosse Rappne på en gång!! Vill ha slingrande trädgårdsgångar kantade med rosor och buxbom... ;)

Kram P

Svar: Ja samma här, han eller möjligtvis Ernst :-)
Jenny

2012-07-11 @ 12:21:39
URL: http://hemmahospillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0