Länge sedan sist

 
 
 
Tre snabba pics från tv-rummet. Masken köpte jag i Prag, tycker den är lite småcool men vet inte alls vart jag ska ha den så just nu ligger den bara och dräller. Hamnar väl så småningom i någon utklädningslåda i barnens rum. :-)
 
 
God Morgon Tisdag och min näst sista semestervecka!
 
Sitter med en kopp skärgårdste och softar lite medans Julia bygger städer med klossar och tågbana och Wilma sitter i vår säng och tittar på sommarlovsmorgon. Johan tog Emil med sig för en stund sedan för att åka in till stan och köpa trall till altangolvet. Ser ut att kunna bli riktigt fint ute idag så vi får se vad vi hittar på lite senare. Johan ska skruva trall så det blir jag och barnen som får hitta på något på egen hand.
 
Till att börja med ska här vattnas blommor både ute och inne. Och vet ni, snart kan vi plocka årets första röda gubbar ur vårt jordgubbsland :-)

Kommentarer
Postat av: Clara

om du inte hittar plats för masken eller barnen tröttnar på att leka så tar jag gärna emot den haha!

2012-07-24 @ 13:35:53
URL: http://bohemhoe.blogg.se
Postat av: lillavild

Nää men häng upp på väggen! Såna där är ju skitsnygga som väggdekor. Så vackra färger. När jag arbetade i London hängde en sådan ovanför toalettdörren som tittade ner på en när man satt där inne, hehe :D

Svar: Jo jag ska hänga upp den på väggen, måste bara hitta rätt vägg först :-)
Jenny

2012-07-25 @ 23:49:05
URL: http://lillavild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0