God Morgon

 
 
 

Det är en bit bort innan våra egna jordgubbar i landet är färdiga men tills dess duger Finnerödjas alldeles utmärkt.  

 
God Morgon Lördag

 
Vaknade upp till regn och blåst utanför fönstret och en liten kille som kom in med packad ryggsäck på ryggen redo att åka till Turkiet. Vi åker inte förrän i september men det är klart, det är ju alltid bra att vara ute i god tid ;-)

Ska strax göra mig iordning för att åka ner på byn och kika i lite affärer, perfekt tidsfördriv en dag som denna. Senare ska vi åka förbi hemma hos mina föräldrar som väntar tillökning i form av hönor idag. Jättespännande tycker barnen och Emil har framfört ett önskemål om att en av hönorna ska heta "Blixten McQueen"  

 
Nej nu ska jag köra igång en tvättmaskin och göra mig redo för dagen. Tittar in lite senare och säger Hej igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: vickan

Godmorgon tjejen...j Nu har jag skrivit i min blogg i ett par veckor så nu tänkte jag dela min blogg ut så jag får några kommentarer nångång [:D] . Läs, läs du fastnar och kommer fastna helt och hållet! [:)]
http://www.nattstad.se/Vichysmode
Kram Vichysmode!
P.s.Sprid vidare också min blogg och kommentera den med vad ni tänker och tycker ! :) D.S.

2012-06-30 @ 09:52:06
URL: http://www.nattstad.se/vichysmode
Postat av: Angela

God morgon.
Vi hade ett riktigt skit väder i går. Nu har vi sol,som jag hoppas stannar.
Min mormor och morfar hade hönor när jag var liten. Och jag tyckte det va jätte mysigt.

Ha en mysig dag =)
Kram

2012-06-30 @ 10:44:06
URL: http://angelasand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0