Rabarberkräm


Rabarberkräm måste nog vara bland det somrigaste man kan äta och nu har jag precis gjort min alldeles egna som ska ätas till frukost imorgon. Så GOTT!

Ikväll har vi varit på sommarfest på Wilmas skola, jättekul att få se allt dom pysslat med, gå på tipspromenad och fika hembakad sommarkaka och deras egenkokade saft. Har varit en jättefin kväll, varmt och härligt precis som det SKA vara den här årstiden. Imorgon ska Wilma åka med klassen på utflykt till teknikens hus så jag har precis fixat matsäck och förberett för denna efterlängtade dag. Tänk så härligt att vara liten och vara så lycklig över att få åka iväg på utflykt. Gullungen min.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad gott!:)

Härlig blogg du har

2012-06-14 @ 05:39:02
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Plumeria

Åååh va gott!



Sv: tack sååå mycket :))

2012-06-16 @ 22:41:28
URL: http://plumerias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0