Design Lars Wallin


Dessa fina tabletter från Flora designade av Lars Wallin knep jag som andrapris i en tävling för någon vecka sedan. Tävlingen gick ut på att skicka in en bild på sin finaste dukning och då ha chansen att vinna porslin från Mateus för 1500 kr. Fatta vad nice det hade varit liksom. Nu vann jag ju som sagt inte men ett andrapris är ju inte fy skam det heller :-)





Så var det lite ledigt igen då ja. Skööönt. Ikväll ska jag bara ha det himla soft, äta gott och sorgligt nog se det sista avsnittet av hemmafruarna. Gud så trist att det är sista avsnittet nu.
Passar för övrigt perfekt med en ledig dag såhär mitt i veckan, jag ska nämligen passa på och baka lite inför Johans födelsedag på Lördag. Känns helt galet att det redan hunnit gå 1 år sedan han fyllde jämnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0