Att så ett frö


Nu står både basilika och tomatfrön i krukor i köksfönstret och väntar på att börja gro. Jag hoppas, hoppas, hoppas att vi så småningom kan plocka våra egna tomater och egen basilika från dessa.
Julia var iallafall lyrisk och tyckte att det hela var jättekul. Hon har planterat allt helt själv och är såklart väldigt ivrigt nu och vill att det ska börja växa.

Nu sover alla barnen och jag ska sätta mig med tekoppen i den stora rosa och läsa senaste Family Living. Var Paolo Roberto och hans familj på omslaget så då kunde jag inte låta bli, jag gillar nämligen Paolo och dom tidigare reportagen som jag läst om hans familj och deras fina hem.

Hoppas ni har en härlig Lördagkväll allihopen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0