Det tar sig


Vårt sovrum börjar ta form. Någon gång i framtiden ska det in ett gäng garderober och jag saknar en maffig lampa till nattduksbordet. Men annars så känns det rätt bra.

Go´kväll vänner!

Här har jag precis dammsugit, plockat och fixat en del inför slutet på denna vecka då det kommer hit en fotograf som ska ta en massa bilder här hemma. Och inte vilken fotograf som helst utan denna grymma tjej är det som ska komma hit. Spännande, spännande och riktigt kul!

Upptäckte alldeles nyss att mina teer börjar vara slut. Någon som kan tipsa om ett riktigt gott  ? Vill prova nåt nytt känner jag :-)

Nu är huvudet tomt och jag är galet trött så här blir det en tidig kväll (igen). Sov sött allihopa!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



Jag har precis hittat hit från På vår udde. Kul att hitta hit, och vilka fina bilder du visar!

Älskar den turkosa tapeten i flickrummet. Helt underbar!



Jag bloggar från Piteå, du får gärna titta in.



Hälsningar Linda

2012-03-15 @ 18:22:29
URL: http://fruwestman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0