God Morgon Söndag


Nollgradigt och en strålande sol från en klarblå himmel är väderstatusen just nu strax efter 8 på morgonen. Kommer att bli en riktigt, riktigt fin dag det här tror jag!

Frukosten är intagen och jag sitter med en tekopp vid min sida och kan bara konstatera att det här sportlovet vi haft har gått väldigt fort. Lite för fort kan jag tycka. Men det är faktiskt inte så långt till påsk och innan det så ska jag dessutom vara hemma nästan en hel arbetsvecka med Emil som ska operera ena ögat.

Och på tal om Emil så fyller min lilla kille hela 5 år på Fredag, världens goaste och snällaste kille.
Kommer att bli en bra vecka det här, jobb, kalas och dessutom en annan liten kul grej som kommer att ske i veckan, berättar mer om det senare för nu fångar vi dagen!

Kommentarer
Postat av: Pillan

Så Sött med "pärlisarna" i den fina muggen. Mmmm riktiga vårfeelings, blått är verkligen flott;)



Kramar

2012-03-12 @ 20:24:26
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja dom är riktigt söta. Lycka för 29 kr.

2012-03-14 @ 09:40:35
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0