Nu kör vi Fredag!


Sportlovsfredag och apelsinlemonad i glas på fot med sugrör. Festligare kan det knappast bli!

Igår blev det skridskoåkning och senare en stadstripp för diverse inhandling av prylar till barnens rum. Var också in en sväng på delikatessen och köpte med mig lite gott, bland annat fransk apelsinlemonad, en supergod ost med de lite roliga namnet "rocka fett" och vildsvinssalami. Gott, Gott!

Nu är vi (Johan) i full färd med att få upp gardinskenorna i taket i sovrummet så förhoppningsvis har vi gardiner uppe innan dagen är slut. Först hade jag tänkt måttbeställa fina fodrade sidengardiner men så fick jag syn på hemtex mörkläggningsgardin som jag tyckte var riktigt fin så då fick det bli ett budgetalternativ istället. Dom hade dessutom 150 kr rabatt på dessa just nu så det är ena riktiga fynd dessutom! :-)

Nu ska här strykas gardiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0