Nytt från Bruka


Monkey says Hi!
Blåvitrandig kudde från Bruka design inhandlades till Emils rum idag. Från Handplockat såklart!

Myser i soffan med Wilma bredvid mig och tittar på Melodifestivalen. Tycker det är många bra låtar med i finalen men jag gillar nog Loreen och Molly bäst.  Idag har vi städat och fixat här hemma, det har liksom inte gått att hitta på så mycket med en krasslig sambo och en Wilma som vaknade och kräktes natten till idag. Vet inte vad "kräkan" berodde på men hon har iallafall varit hur pigg som helst idag och inte alls haft några symptom på magsjuka så vi hoppas det fortsätter så. 5 snögubbar har dom små iallafall hunnit göra idag och jag har arbetat mig ner till botten av tvättkorgen, renbäddat sängen, skurat och fixat fint här hemma.

Nu ska jag fylla mig ett stoooort glas vatten och försöka mota bort den begynnande huvudvärken.

Härlig Lördagkväll på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0