Till sovrummet


Igårkväll när jag surfade runt så hittade jag denna sänggavel på the home. Dock fanns den inte i lager och jag vill ha en ny sänggavel helst igår. Någon som vet någon annan webshop eller butik som säljer något liknande dessa ? Vi har sovit vår andra natt i sovrummet nu och det känns SÅ BRA. Det känns så ljust och fräscht och jag längtar snart ihjäl mig efter att få upp gardiner och fixa helt klart. Lite sådär lyxig hotellkänsla hade jag tänkt försöka få till.
Nu måste jag sätta lite fart, har tre kids att skjutsa ut till olika dagis och fritids innan jag kan åka till jobbet.

Ha en härlig Tisdag allihopa så hörs vi sen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Hittade hit via Helena/ På Udden, vilket fint hem du verkar ha, ska ta mig tid ikväll o kiak igenom lite :) IKEA har faktiskt en sänggavel som är liknande, den är grå o fin! Jag har snedtak så jag kunde inte ha den...Ha en fin dag! Kram Anna

2012-03-13 @ 09:15:39
Postat av: Jenny

Hej Anna! Tack snälla du för tipset, ska genast kolla! Vi har dock kört på en budgetlösning och klätt om den befintliga gaveln i nytt vitt och fräscht tyg som får funka ett tag nu :-)

2012-03-15 @ 21:16:44
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0