Prag



Prag har åter igen levererat oss några härliga dagar. Vi har strosat, ätit allt från femrätters tjeckisk finmiddag till dom helt makalöst goda hickory smoked ribsen på hard rock café, shoppat, unnat oss fotmassage, åkt båt på floden och bara mått riktigt riktigt gott. En weekend går fasligt fort och hur kul det än är så är det ändå alltid riktigt härligt att komma hem igen. Enda minuset är egentligen själva flygningen till och från destinationen. Uuuusch vad rädd jag blivit för att flyga sista åren. Spelar liksom ingen roll vad all statisk säger mig, jag tycker det är vidrigt och just vid start och landning så ber jag en stilla bön att jag ska överleva eländet. Samtidigt vägrar jag låta rädslan hindra mig från att resa. Nåväl, nog om detta jag kom ju ner helskinnad den här gången också. Thank God!

Nu ska soffan intas och en stor tekopp avnjutas framför hemmafruarna. Fy så trist att det är sista säsongen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0