Doftar pepparkaka

 
Mmmmm sitter och luktar på min arm efter att precis har smörjt in mig med mitt nya body butter från Body Shop som doftar pepparkaka. Kanske inte låter så värst fräscht att lukta pepparkaka, men den är såååå god faktiskt. 
 
Hej alla
 
Körde ett litet pass på gymmet ikväll när Wilma var på simträningen så nu är jag sådär lagom mör och känner mig riktigt nöjd över mig själv. Ska se till att ta mig iväg ett par gånger till den här veckan, vill verkligen komma igång ordentligt men sista tiden har dessa förkylningar satt lite käppar i hjulet för mig. 
 
Och vet ni, vet ni, vet ni ??? På Lördag ska jag bo på hotell och jag ska äta juuulbord och se julshow! :-) Tidigt ? Mjaa kanske lite, men så kuuul det ska bli !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0