Morgonmys

 
Småttingarna morgonmyser framför Disney Junior denna Fredagmorgon och mamman scannar nätet efter lämpliga julklappar.  Tänk att första luckan i kalendern får öppnas imorgon. Här hemma kör vi på chokladkalendrar, skulle inte tro att jag skulle sitta och slå in 72 små paket med tjaffs eller köpa färdiga kalendrar med småfigurer för flera hundra kronor när dom är så glada för sina chokladkalendrar för 10:- styck. Kalla mig gärna snål men jag tycker det är så otroligt onödigt.
 
 
Så var det Fredag igen och denna vecka har bjudit på en och annan lussebulle, 1,5 mil på löpbandet, styrketräning, jobb, föräldrafika på Wilmas fritids, hemmafix (väggen i tvrummet som jag länge gått och trott skulle bli ett sådant projekt som aldrig skulle tas tag i är nu färdig. Spackel, väv, färg och lister så har nu öppningen mot utbyggnaden och dörren ut till altanen fått en fin inramning.) och igårkväll gjorde jag ett ryck och städade lite helgfint också. Dagens enda "måste" är att klura ut vad vi ska äta för smarrigt till middag ikväll och eventuellt så ska jag inhandla en ny adventsljusstake också. 
 
Nu ska jag fixa till mig lite och hitta på nåt med de små!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0