Non je ne regrette rien

 
 
Så har äntligen denna, i mitt tycke väldigt snygga poster kommit upp på en vägg nära mig. Texten betyder "Nej, jag ångrar ingenting" och är inspirerad av Edith Piafs låt med samma namn. Beställde min på mokkasin och har sedan låtit rama in den på Gallerix. Var i valet och kvalet om jag skulle sätta in en passepartout eller inte men jag  är glad över att det blev så.
 
Hej Söndagkväll!
 
Skyltsöndag ute på byn idag så hela familjen har varit ute och strosat en sväng. Kollade in nya barnbutiken "Happy" men hade inte ro att titta ordentligt med tre rastlösa barn och fullt med folk i butiken. Får göra ett nytt besök där någon dag till veckan istället. 
 
Annars så har vi frossat i lussebullar och fixat med väggen i tvrummet som nu fått  ny väv och färg efter dom nya öppningarna som gjordes när utbyggnaden kom till. Bara listning kvar nu och dom ska upp i veckan. 
 
Nu ska här sovas. Måndag imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0