Vill ha Jul NUU!!

 
Ibland lönar det sig att vara med och tävla :-) Hämtade ut ett paket med tomatprodukter från "Mutti" häromdagen som jag vann inne på kattabloggen. Allt ifrån tomatpuré till ketchup och tomatvinäger osv. Kul, kul! 
 
Hallå Fredagkväll! 

Denna dagen har verkligen gått i ett, har dock hunnit massor känns det som så det har varit en riktigt bra Fredag.  Körde igång ett riktigt storstäd på morgon och det tog mig några timmar kan jag säga, sedan iväg till gymmet för lite spring på bandet och armträning, hem och fixa middag och så iväg och handla, hälsa på hos mor och far och nu sitter jag här hemma med tekoppen och värmer mig. 
 
Funderar på att leta fram våra julsaker faktiskt. Bara hänga upp nån liten stjärna eller så liksom. Det känns tidigt, men jag kan nog inte riktigt hålla mig till 1a advent i år. Bara liiiiite. Jo så gör vi! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0