You make me happy

 
Lite halvtaskig bild men se så fin bokstavsbanner som jag fick upp på väggen i helgen. I brist på fantasi så blev det detta enkla budskap som fick pryda väggen mellan Wilma och Julias rum. Har beställt en poster för någon vecka sedan som är inne på inramning så snart ska den också upp, dock inte på samma vägg.
 
 
Happ så var det Tisdag den 13e November och alltså bara EN månad kvar till lucia. Ser verkligen fram emot första advent nu och att få dra fram alla lådor med julprylar och få göra riktigt julmysigt här hemma. Längtar speciellt efter julstjärnorna för att få in lite mer mysbelysning i vintermörkret.
 
Ikväll har jag varit med Julia på hennes gympaavslutning och det var en trött donna som gympade kan jag lova er, hon vaknade nämligen klockan 04.00 inatt och vägrade att somna om. Hoppas verkligen att hon planerar att sova liiite längre inatt. Klockan sex kan jag ta att dom stiger upp, klockan fyra känns inte alls lika okej! 
 
Ha en härlig Tisdagkväll alla friends!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0