För ett par dagar sedan...

 
 
 
...så såg det ut såhär hemma hos oss. Vackra, fina vinterland. 
 
Ja nu har den första snön kommit och är i full färd med att tina bort. Ääälskar den här tiden, det är bara så mysigt  så jag finner inga ord nästan. Slasket kan jag iofs gärna skippa, men just det här med den första snön är faktiskt något helt magiskt tycker jag. Barnen var såklart överlyckliga och har hunnit med att göra både snögubbar och snölyktor här ute på gården. 
 
Och på tal om något helt magiskt så ser jag så fram emot den kommande helgen då vi ska spendera en natt på detta ställe som lätt måste vara en av dom vackraste platserna i detta land. Det är dags för näringslivsgala nämligen och det ska bli så rackarns kul att få klä upp sig lite, äta god mat och ha det gött. 
 
Och annars då ? Ja första julklappsbeställningen är gjord, jag har köpt årets första JULMUST och inom några dagar så väntar jag hem ett MYCKET efterlängtat paket med något jag suktat efter lääänge. Stay tuned ;-)

Kommentarer
Postat av: pillan

Julklappar... gud vad du är duktig!! Får lite halvångest :/ Men jag vet ju att det bara svichar till!! Ja men jag kom precis på att jag har ju faktiskt köpt en :) Namnhalsband till mormor med hennes "hjärtan" !!

Kram P

2012-10-19 @ 07:12:32
URL: http://hemmahospillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0