Kolakakor och krasslig liten

 
Fick ett il ikväll och svängde ihop ett gäng kolakakor, farligt goda blev dom, älskar när dom blir lite sådär småsega. Och ingefära måste det också vara i. Mums.
 
Fick ett telefonsamtal på jobbet idag så jag fick ila iväg till dagis för att hämta hem en febrig och hängig liten Julia. Tydligen går det något som heter "femte sjukan" men vet inte alls om det är det som hon har eller om det bara är vanlig feber. Nu sover hon iallafall gott i Johans knä i soffan, hoppas på en piggare lilltjej imorgon. 
 
Nu sängen, har verkligen ingen som helst ork om kvällarna. Tröttare än tröttast just nu. 

Kommentarer
Postat av: pillan

Åhh kolakakor bakade jag och Fillan i söndags! Mums är bland det godaste småkakorna!!

Kramar P

Svar: Jag håller med! Kolakakor och hallongrottor är nog mina favoriter när det kommer till kakor! :-)
Jenny

2012-10-26 @ 14:45:56
URL: http://hemmahospillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0