Lördagkväll

 
Sådärja! 
 
Julia fick godkänt på BVC förrutom att hon såg liiite sämre på ena ögat. Vi ska göra en ny koll på synen på onsdag då det är Emils tur att träffa syster G. Blir inte förvånad om det visar sig att även Julia har en liten skelning och vi får köra lappträning även på henne. Nåja, värre saker har ju hänt men jag kan väl tycka att just skelningen hade dom inte behövt ärva från mig. 
 
Men så härilgt med Fredagkväll då! 
Har en gryta som puttrar på spisen och ett vinglas vid min sida. Senare ikväll blir det hyrfilm och gooodis. GÖTT!
 

Kommentarer
Postat av: Kerstin Enberg

Å så vackert - färgen orange på rosor (ja, blommor överhuvudtaget)är bland det vackraste jag vet. Snart, mycket snart kommer jag att färgsätta mitt "höstkök" i just orange - det blandat med rött gillar jag skarpt och blir så där lagom höstigt.
Ha en bra helg med familjen och kram fr mig / Ken

Svar: Ja fina blommor är verkligen härligt, man blir så glad av att mötas av en bukett fina blommor när man stiger på morgonen. Jag tycker att du ska starta en blogg Kerstin så man får se ditt höstiga och fina kök :-) Ha en härlig helg ni också! Kram från oss.
Jenny

2012-09-14 @ 18:03:55
Postat av: Anonym

Ja,du Jenny jag funderar faktiskt på att skapa en blogg, vet bara inte vilken jag ska välja. Blogg, bloggsida, wordpress, blogspot? Det är så mycket jag skulle vilja skriva om - men då är det det där med fina bilder? Det måste du nog hjälpa mig med. Du har förmågan att fånga och tar såna fantastiskt fina bilder, hur gör du? Kan man få gå en kurs?
kram o trevlig kväll

Svar: Det tycker jag absolut att du ska göra! Tack för komplimangen om bilderna men jag tror bara att den stora hemligheten är redigering :-) Jag gillar klara färger och ljusa bilder så oftast så ljusar jag upp bilderna lite eller förstärker dom en aning sen jag laddat ner dom i datorn. Enkelt men jag tycker det gör stor skillnad. Angående vilken portal man ska använda så har jag verkligen ingen koll, jag tycker det funkar bra här på blogg.se men dom andra portalerna har säkert sina fördelar också. Man får nog testa och sedan byta om man inte trivs :-)
Jenny

2012-09-15 @ 19:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0