Sunday dinner

 
Dinner coming up! Min allra godaste pasta med räkor, tomater, ruccola, vitlök, parmesan och en helt absurd mängd citronpeppar. 
 
Hej Söndag!
 
Har precis förberett för middagen och väntar bara in Johan och Emil som varit på simskolan innan det är dags för käk här. Lääängtar efter pasta! 
 
Denna helg lär väl knappast gå till världshistorien som den roligaste jag upplevt på länge. Långt ifrån. Dock är alla våra fönster putsade på både in och utsida och det är såååå skönt att ha det gjort. Jag HATAR verkligen att putsa fönster. Annars så har vi umgåtts lite med vänner, barnen har åkt skridskor och Johan har varit på harjakt. 
 
Något man iallafall kan konstatera är att det var skönt med helg och att den alltid går alldeles för fort. 

Kommentarer
Postat av: Pillan

Ja jag vet... fönsterputsning "suger" !! Överväger att kalla hit en firma och utnyttja Rut helt enkelt! För mej känns det helt klart värt det!!

Kram P

2012-09-24 @ 21:37:01
URL: http://hemmahospillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0