Pulled Pork

 
 
 
Eftersom det här med pulled pork verkar vara väldigt poppis just nu så var jag såklart tvungen att testa jag också, så idag har även jag haft den där grytan stående i ugnen i sisådär 6 timmar. Och gott blev det. Riktigt gott till och med. Vissa av oss åt det i tortillabröd och vissa bara med grönsaker, creme fraiche och salsa.
Och det bästa av allt, förrutom att det är sjukt gott, är att det är galet enkelt!
 
Hej Fredag
 
Middagen i magen och barnen sitter och avnjuter sitt Fredagsmys. Har ägnat dagen åt att rensa Julias garderob, kört en vända till bruket, lagt ut annonser på köp och säljsidan och försökt bringa lite ordning helt enkelt. 
 
Igår sprang jag runda nr 40 på min sportstracker sedan den 7e Maj i år (var då jag laddade ner appen), vissa av dessa rundor är bara promenader och vissa löppass finns inte med eftersom dom varit på löpbandet.Lite stolt är jag allt över att jag faktiskt inte har gett upp efter ett par veckor, inte ens när jag varit kräkless och hellre velat ligga i soffan och trycka i mig godis. Snart vankas tjejmilen och det ska bli så himla roligt faktiskt. 
 
Ha en härlig Fredagkväll, ska städa upp lite här och sen väntar en stor tekopp i soffan :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: pillan

Älskar verkligen pulled pork! Så "plockigt" och trivsamt att äta ;)

Kram P

2013-09-02 @ 08:13:42
URL: http://hemmahospillan.blogg.se
Postat av: Ken

En tid efter ditt inlägg här. Kom ihåg att det var just du Jenny, som tipsade om Pulled Pork...och det tackar jag för. Himmelskt gott, lättlagat och otippat bra. Det kommer vi att äta fler gånger. Tack än en gång för tipset!/ kram fr Ken

2013-09-28 @ 17:51:38
URL: http://kaizenken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0