F R E D A G

 
 
Vaknade med träningsvärk i kroppen men väldigt glad ändå för det är ju F R E D A G idag :-)
Dom där passen på gymmet i veckan har verkligen gjort sitt, har duktigt med träningsvärk i hela kroppen, inte för att jag klagar det känns ju bara som ett kvitto på att jag det man gör verkligen biter på kroppen. Och jag har inte börjat med lchf ifall någon funderar över grädden till frukosten, var bara så att det inte fanns varken fil eller yoghurt hemma. Stooorhandling idag alltså.
 
Barnen har blivit förkylda och nyser och nyser, skönt med hemmadag då och bara få ta det lugnt och kurera sig. 
Ska göra lite helgfint nu innan det är dags att dra ut på byn för lite handling! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tar fina bilder, vad har du för en kamera? / Fia

Svar: Tack snälla du! Mina bilder tar jag med en Samsung NX1000.
Jenny

2013-01-25 @ 10:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0