Välkommen 2013

 
Nyårsdukning 2012.
 
 
 
Skagencheesecake till förrätt. 
 
 
Oxfilé med cognacssås och potatisgratäng till varmrätt.
 
 
 
 
Geishamousse (gjord av mörk geishachoklad) toppad med hallon till efterrätt.
 
Så har vi tagit farväl av 2012 och skålat in 2013. Känns alltid härligt att börja på ett nytt år med nya möjligheter, att det nu är våren och sommaren som vi har framför oss och att dagarna sakta men säkert blir ljusare. Tror att 2013 kan bli ett riktigt bra år, jag känner det på mig :-)
 
Idag gör vi så lite som möjligt här hemma, myser i soffan, läser och äter rester från igårkväll. Vi har varit ute ett par timmar också så barnen har åkt snowracer i backen och byggt igloo. Nu tycker jag det är helt ok om det inte kommer någon mer snö faktiskt. Vi har tillräckligt. Tack. Tar gärna en mycket tidig vår istället.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Jag blev väldigt intresserad av din förrätt. Är det något man kan få receptet på? / Fia

2013-01-02 @ 20:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0