Vill man vara fin får man lida pin

 
Blekning av tänder pågår. Det ilar som fasen vissa stunder, dock lite mindre idag än igår upplever jag. Längtar tills tänderna är sådär vita och fina som jag vill ha dom :-)
 
Hello
 
FIck tag i mina blekskenor från tandläkaren igår och är nu inne på 2a blekningsdagen, kul kul :-) 
Har roat mig med att städat ur frysen ikväll och kastat mat som blivit för gammal och sorterat upp i alla fryslådor så var sak har sin plats, var verkligen på tiden och riktigt välbehövligt!
 
Den här första jobbveckan efter julledigheten har gått hur fort som helst och nu börjar vi vara inne i rutinerna igen vilket är rätt skönt. Julia har avklarat sin första vecka på sitt nya dagis, inga som helst konstigheter där utan hon har verkligen funnit sig till rätta och verkar trivas hur bra som helst. 
 
Nu är det dags för nattning av barn och efter det blir det nog en kväll i soffan.
 
Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Karro

Trodde det var botoxsprutor ;)

2013-01-10 @ 19:17:00
Postat av: Jenny

Jag tror jag sparar det där med botox några år till. Men det skulle ju onekligen vara great att få bort den där grubbelrynkan mellan ögonbrynen :-D

2013-01-10 @ 19:39:55
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se
Postat av: pillan

Sånt där blekningskit fick jag innan studenten! Ja så det är ju några år sedan... men det blev riktigt bra :)

Kram P

2013-01-11 @ 15:35:30
URL: http://hemmahospillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0