Midsommarafton 2013

 
 
 
 
Kastar in ett par bilder från vår midsommarafton i Fredags. Vi firade med vänner i deras stuga vid älven en liten bit ifrån oss bara. Vi hade så rackarns trevligt både vuxna och barn, dansade runt stången, åt god mat och skrattade tills barnen i princip somnade sittande.
 
Hej o hå så har man hunnit dra på sig en riktigt jobbig förkylning med ond hals, förmodligen lite feber och täppt näsa. Otrivinet har varit min ständiga följeslagare idag. Huvva så risig jag känner mig. Dock bara tre dagar kvar till semester så jag hoppas det känns lite bättre imorgon så jag kan jobba dom sista dagarna. 
Ikväll har vi varit på fotbollsträning för Emil, han har längtat så mycket men har såklart varit tvungen att skippa bollsporter dom tre senaste veckorna efter operationen, men idag var han alltså på planen igen. Kul då han verkligen är en kille som gillar att röra på sig, och att ta det lugnt och inte anstränga sig så mycket är verkligen inte hans cup of tea.  
Nej nu ska jag packa Wilmas badväska, imorgon skulle dom åka iväg till badstranden med fritte och det är visst en tvätt i maskinen också som inte hänger sig själv. Tyvärr. :-) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

Men va jag blev på den där maten!

2013-07-31 @ 12:48:45
URL: http://curiousme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0