Pion

 
 
 
 
Examensblomman som Wilma fick i Fredags blommar för fullt. Pionen måste vara den allra vackraste av alla blommor. Ser fram emot att den jag har i blombänken ska blomma någon gång, i år verkar den dock inte göra det så jag hoppas på nästa. 
 
Är hemma en sväng på lunch och passar på att göra ett litet inlägg. Ska strax åka tillbaka på jobbet men först blir det en snabbsväng in på bibblan för att fixa lite sommarläsning, var länge sedan jag läste nu och sista tiden har jag saknat att ha en bok om kvällarna. Inget toppenväder idag, mulet och regn, men det gör mig iofs ingenting eftersom jag ändå sitter inne och jobbar. Ikväll tror jag det får bli ett armpass på gymmet. Har blivit alldeles för sällan sista tiden.

Ha en härlig Måndag nu så hörs vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0