Fint till lillan

 
 
Sötaste och somrigaste överkastet inhandlades på handplockat igår. Här sover vår lilla sessa gott.
 
Kan inte skryta med något toppenväder denna Kristi Himmelfärdsdag, ca 6 plusgrader, mulet och kallt. Barnen är ute och hoppar på studsmattan och Johan gör fint på gården. Jag har tränat på förmiddagen men är inte alls i form just nu känner jag. Har ont i halsen och har blivit hes så det fick mest bli gång på löpbandet och sedan lite lättare träning uppe på gymmet. Man ska väl egentligen hålla sig borta från träning när man känner sig såhär men jag kunde inte riktigt låta bli faktiskt. Nu blir det dock vila tills halsen känns bättre. Förrutom med squatsen då, idag kan jag checka av 100 st.
 
Nu ska jag slänga mig i soffan med en tidning och en tekopp. Ha en härlig Kristi Himmelfärdsdag allihopa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0