Lovely life

 
 
 
 
Frukost på altanen och glada barn som springer i vattenspridaren, så ser statusen ut på Vasshällan denna morgon. Redan nu visar tempmätaren på 26 grader i skuggan så vi kommer inte att behöva frysa idag. 
Planterade lite blommor och satte ut på bron igår och även den lilla rosen som ni ser på altanbordet. Måste köpa lite större krukor också som jag tänkte plantera fjärilslavendel i och ha här på altanen, måste fram med lite mer växter för mysfaktorn känner jag. 
 
Ikväll vankas middag med Johans bror med familj. Skulle tro att det blir bastubad och dopp i älven för dom orädda också, själv håller jag mig gärna från både bastu och bad :-) Nu ska jag förflytta mig från parasollet till solstolen igen. Happy Friday på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0